4 Aralık 2014 Perşembe

Sosyal Mesaj İçerir!

Sevgili Haydar; gökyüzüne nasıl çıktın? Çıktın diyelim, yeryüzüne nasıl indin? Yahu hadi sen seyrettin tüm alemi, tüm alem seni nasıl seyretti?

Çarşıdan aldım bir kilo elma. Eve geldim hala bir kilo. Sonra dolaba koydum. Bir tanesi sürüden ayrılmış, masal bu ya. Kavanozun arkasına saklanmış. İki ay sonra bir baktım orada kurumuş, ezilip büzülmüş... Ne diyorduk bulmacada elma kurusuna, kak mıydı? İstemeden kak elde ettim. Ben erdim muradıma siz çıkın kerevetine. Gökten üç elma düşsün, üçü de sizin olsun.

Gönlüm zengin gördüğünüz gibi. Aşırı zengin. Geçenlerde kendine kaçak saray yapmış. Belediyeden gelip gönlümü mühürlediler! Yahu dedim olur mu öyle şey, siz dedim benim dedim gönlümün kahyası mısınız dedim. Sonra mahkeme falan bir sürü olay oldu. Hakim ben bilmem dedi. Ben bu da mı gol değil dedim. Birden Cüneyt Çakır belirip penaltı dedi. Bi' Panenka'ya çözdüm işi Allah'tan.

Sabahtan beri kırk kere yazı tura attım. Otuz sekiz kere tura geldi. Böylece kendime otuz sekiz iddia kaybetmiş oldum. Ben nasıl ödeyeceğim bu borcu yahu? Ruhsatın arasına ellilik mi sıkıştırsam? Kendimle anlaşma yoluna mı gitsem? Müzakere mi başlatsam? Akil adamlar mı atasam? MGK'yı mı toplasam ne yapsam lan?

Dün maç izlemek için televizyonun üstündeki anteni düzelteyim dedim. Uzun zamandır televizyonu açmadığım için antenin ayarı farklı bir kanalda kalmış. Neyse tam elimi attım bir baktım yeni bir tür canlı var orada. Kolonist bir yaşam türü. Dile gelip dur diye inledi. Ulan dedim sen ne ayaksınız? Abi dedi biz dedi Türkiye'deki öğrenci evleri için tasarlanmış yeni bir türüz dedi. Kim tasarladı lan sizi dedim. Tabii ki İsrail dedi. Ben şok, ben iptal, ben wefad!

Yirmi sekiz nisandı yavru hey ham meyveyi kopardılar dalından! Meyveyi geçtim ağacı kopardılar kökünden. Kökler uzandı uzandı... Nick The Chopper, bilir misin Barış Manço söyler hani. Kesilen tüm ağaçların kökleri tüm Nick The Chopper'ların boynuna dolansın inşallah. Ağızlarından burunlarından girsin. Kulaklarından kıl gibi fışkırsın. Böyle bir sosyal mesajla da bitireyim bu saçma yazıyı. Herkese iyi geceler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder